Článek Kam s ní I.

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Kam s ní I.

15. 11. 2014 - 13:38

untitled: Buď ráda, že máš alespoň nějakou představu. Já nevím ani jestli na nějakou vysokou chci, natož na jakou, takže ti neporadím, ale držím palce, ať si vybereš tu správnou a budeš na ní spokojená.

---
untitled.pise.cz

15. 11. 2014 - 14:29

sigrun: No jen aby ta představa byla aspoň trochu správná Ale děkuju A tobě tedy taky hodně zdaru

---
sigrun.pise.cz

15. 11. 2014 - 14:05

sayonara: ČZU má relativně dobrou úroveň ve "svých" oborech, v chovatelství a pěstitelství. Jejich informatika je výsměch, o tom žádná.

Restaurátorství se dá studovat na VŠCHT, je tam docela příjemný kolektiv, i když jejich technické zázemí není tak super jako na jiných školách. Ale jinak mi to připadá jako zajímavé místo. Jestli ti není úplně odporná chemie a technické obory, mohlo by se ti to líbit. Není to ale žádná těžká drasťárna, pokud umíš -ný, -natý... ani tě nebudou chtít zaškrtit.

Knihovnictví, ač se to nezdá, lze studovat. Na fildě. Ale, aniž bych se chtěla někoho dotknout, přijde mi to nanic.

Práva jsou šprtací opruz. Něco jako medicína, akorát tam se učíš právo... Eeee...

Management je IMHO docela nanic kdekoliv jinde než na UK nebo VŠE, protože zaměstnavatelé ostatní školy v tomhle oboru neberou moc vážně...

Tak přeji hodně štěstí, ať si vybereš správně.

---
sayonara.pise.cz

15. 11. 2014 - 14:31

sigrun: Právě proto bych se chtěla na VŠE dostat. Masaryčka i Mendelka jsou prý taky dost dobré, ale v téhle době je prostě nejdůležitější jméno a pověst.
Jinak moc díky za názor a info ohledně restaurátorství

---
sigrun.pise.cz

15. 11. 2014 - 15:10

loki: Vtipný výčet Mimochodem, můj manžel advokát ve svých 35. letech naštěstí již dlouhou řadu let slušně vydělával... Zemědělku nepodceňuji od té doby, co kamarádka studovala pajďák - o obou školách se říká zhruba totéž a ona to zatím měla fakt těžké. Jestli jsi schopná studovat nějaký technický obor, tak běž studovat technický obor. Pestrost těch prací je mnohem větší, než ti to takhle z rychlíku připadá, a hlavně se fakt uživíš - ne jako hladoví filďáci, kteří pak někde dělají lepší sekretářky, a to ještě v lepším případě

---
loki.pise.cz

15. 11. 2014 - 15:28

sigrun: Tak to má manžel dobré Všichni právě tvrdí, že na právničinu padne spousta let
Přijde mi že je hodně se uplatní projektanti, jenže to já dělat nechci. Ale mám vymyšlený takový pidi pláneček. Ráda bych dělala ve stavební firmě něco na způsop "ekonom stavebních projektů" a na to člověk právě musí mít ekonomku a když má i stavařinu, tak je to ještě lepší. Tak bych právě chtěla něco, kde člověk užije oboje znalosti

---
sigrun.pise.cz

15. 11. 2014 - 16:43

loki: Ona ta "spousta let" je defacto plus dva... než jdeš z koncipienta na zkoušky, bez kterých ale můžeš vegetit též zcela pohodlně Hrozně záleží, kde se uchytíš. Obecně ženský to mají dobrý, zvlášť když jsou ostřejší.
Očividně máš docela jasnou představu, tak se toho drž Jsou to ty lepší možnosti

---
loki.pise.cz

15. 11. 2014 - 16:16

boudicca: Pokud tě baví technické obory, šla bych do nějakého technického, máš pak mnohem větší možnosti. S ekonomkou nejpravděpodobněji skončíš někde v bance na přepážce nebo jako účetní - bavilo by tě to? Mě to třeba baví, ale většina lidí v mém okolí vůči těmto typům zaměstnání dost odpor...
Podnikatelka v Brně opravdu nemá valnou pověst, na druhou stranu ale věřím, že titul už dneska není "zadarmo" nikde, bavíme-li se o veřejných VŠ. A spíše než název školy hraje pro zaměstnavatele roli tvá praxe, stáže, působení ve studentských projektech... Já mám třeba mnohem větší problém se "lehkým" pajdákem, než s podstatně náročnějším oborem, co mám na ekonomce.
Každopádně držím s rozhodováním palce!

---
boudicca.pise.cz

15. 11. 2014 - 16:41

sayonara: Sice tituly nejsou zadarmo, ale co tak slýchám, to je tragické... Na VŠCHT musí studenty doučovat základy chemie, u nás na matfyzu se najdou lidi, kteří v životě neslyšeli o komplexních číslech, a to je výběr z těch lepších škol, nechci si ani představovat, jaké noční můry mají profesoři na soukromých managementech...

Ale myslím, že to spíš záleží na daném člověku, když se chceš něco naučit, většina škol ti tu možnost dá.

---
sayonara.pise.cz

16. 11. 2014 - 08:22

sigrun: Když mě baví jen pozemní stavitelství a ty věci okolo už moc ne. Což bohužel na žádné škole takhle vyselektované není :/ Do banky bych tedy nešla ani omylem. Ale pokud bych se dostala na obor, co chci, tak bych snad měla trošičku větší výběr.
To není, ale přece jen někde člověk sedí 24 hodin nad učením a jinde stačí přečíst si jednou poznámky před zkouškou A samozřejmě praxe apod. je důležitější ale přece jen někteří prostě dají na to jméno školy :/
Díky

---
sigrun.pise.cz

16. 11. 2014 - 10:51

boudicca: To sice ano, ale o medicíně s 24 hod denně strávenými nad učením se tu nebavíme, to je úplně jiná liga Mně spíše z vyprávění kamarádů přijde, že se školy dělí na dva typy podle příprav - některé vyžadují průběžnou přípravu po celou dobu semestru (obecně jazyky, chemie a biologie, kde máš samá praktika atd.) a o zkouškovém je to pak o to jednodušší, protože část učiva už znáš z hodin, a pak jsou obory, kde je průběžná příprava minimální, ale o zkouškovém je to na zbláznění (typickým příkladem jsou práva). Ale máš pravdu, že ty technické a přírodovědecké obory budou určitě těžší než třeba ekonomka, to zas jo.

---
boudicca.pise.cz

15. 11. 2014 - 21:22

tlapka: I knihovnice je VŠ obor, jak jsem zjistila, když se tam přihlásila moje spolužačka. Všecko je VŠ obor!
Právničina opravdu není jen o obhajobách, to máš pravdu (řekla vnučka notáře ). Ale pořád je to právo se vším, co k tomu náleží - náročností, formálností...
Myslím, že nejperspektivnější z tvého závěru by byla ta technika, ale tam se v nabídce oborů vůbec nevyznám, takže nevím, co ti zbývá v nabídce, když vyškrtáš to, co nechceš.
Pokud je tvým snem management, tak si za ním jdi, ale pokud to opravdu je to, co chceš - nezavírej si jinde předem dveře stylem "musela bych projít nejprve třemi obecnými roky a to nezvládnu". Mám pocit, že jsi v mnohém jako já. Ať nastoupíš kamkoli, dokud nebudeš mít diplom v ruce, pořád si budeš myslet, že to nezvládneš.

---
tlapka.pise.cz

16. 11. 2014 - 08:25

sigrun: Vlastně mi teď dochází, že se na obor knihovnictví někdy dříve koukala
U technicky by to chtělo ČVUT nebo VUT. A nejde jen o to, že bych ty obecné roky asi nezvládla, ale hlavně by mě to nebavilo :/ Vidím to podle toho, že přítel studuje stavební inženýrství na ČVUT a je to fakt hnus. A když on opakuje předměty, tak co bych tam dělala já
Jojo máme stejné problémy

---
sigrun.pise.cz